Monday, April 11, 2011

Vlamingen in Durham Raleigh Chapel Hill Cary Apex

Last Thursday our merry band of Flemish-speaking people had its monthly beer quaffing meeting at Tyler's, and I was reminded that we have no Web presence to alert other Flemings in the area. What follows will be a nonsensical string of phrases and words that I hope will create an enticing snare for Googling Flemish speakers in the Triangle area. Ahead-of-time apologies to regular readers.

Vlamingen in Durham. Vlamingen in Chapel Hill. Vlamingen in Raleigh. Vlamingen in Cary. Vlamingen in North Carolina. Flemish. Flanders. Belgium. Triangle. North Carolina. Vlaams talig vlaams talige. Zijn er hier anderen vlaams-talige mensen in... Nederlandstalig. Blah blah blah, ik ben in 't vlaams an 't schrijven. Blah blah blah Antwerpen Gent Oostende Lier Brasschaat Nijlen De Kempen Middelkerke Kortrijk Poperinge Limburg Turnhout Vosselaar, Belgiƫ, Belgisch, Belgische, Belgium, Vlaanderen...

Elke eerste vrijdag van de maand komen wij bijeen, gewoonlijk in Tyler's Taproom in Durham, tegen 19.00. Zijn er hier nog anderen vlaamstalige mensen in Raleigh / Durham / Chapel Hill / Apex / Cary? Laat hier maar een commentaar als je interesse hebt, dan kan ik meer informatie via e-mail sturen. --Bob (of wel stuur iets direct: bob.s-k **AT**thatcherforest PUNT com )

2 comments:

ChantalgoesAmerika said...

hallo Bob,

Ben jij een Vlaming die in North Carolina woont? We hebben ondertussen een groepje van Vlamingen in North Carolina hier op Facebook. Af en toe komen we samen, heel informeel. Geef je me eens een seintje? Mijn blog: ChantalGoesAmerika.wordpress.com

Groeten,
Chantal

Michael_decrom@hotmail.com said...

Hey Chantal en bob Ik ben mike en woon al 5 jaar in wilmington nc Zou ik een linkje kunnen krijgen naar jullie facebook groep ? Michael_decrom@hotmail.com

Dank